ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

17/9/09

Ένα γαλάζιο γράμμα

Σας αποκαλύπτω, χωρίς λογοκρισία, την προειδοποιητική επιστολή διαμαρτυρίας που έστειλε ο κύριος Σαββας Τσιτουρίδης στον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή. Λόγω της συναισθηματικής φόρτισης του αποστολέα αναγκάστηκα να κάνω μικρές διευκρινήσεις εντός παρένθεσης για να καταλάβετε καλύτερα τις αναφορές σε πρόσωπα του μεγάλου αυτού πολιτικού άνδρα. Το ύφος της επιστολής, καταρρίπτοντας μύθους, αποδεικνύει ότι οι πολιτικοί μας είναι απλοί άνθρωποι σαν και εμάς. Περίπου…
Κιλκίς 15/9/2009
Χοντρέ.
Δεν είμαι καλά στην υγεία μου και χέστηκα για την δική σου. Κάθισα προχθές το μεσημέρι να δω την πρεμιέρα της Χριστίνας Λαμπίρη όταν ξαφνικά μια σιλικονάτη βιζιτού δίπλα σε ένα σουρουκλεμέ με θεόστραβη μύτη (σ.σ. Θοδωρής Ρακιντζής) είπε ότι δεν θα είμαι υποψήφιος στα ψηφοδέλτια του κόμματος στις εκλογές στις 4 Οκτωβρίου.
Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι και την πλήρωσε ο γάτος μου. Από την κλωτσιά που του έριξα προσγειώθηκε στο πλυντήριο που έχω στοWC. Και είμαι και φιλόζωος.
Ένα τηλέφωνο ρε αχαΐρευτε δεν μπορούσες να με πάρεις να μου το πεις? Κότα λυράτη είσαι ρε? Τι με άφηνες να κανονίζω μέχρι την προηγούμενη Παρασκευή με τον βαψομαλλιά τον Λευτεράκη τους υποψηφίους στο Κιλκίς ε?
Έπαιρνα τηλέφωνο στο Μαξίμου και δεν μπορούσα να βγάλω γραμμή. Άκουσα όλους τους ύμνους του κόμματος στην αναμονή και μου ανέβαινε η πίεση και άλλο. Παρά τρίχα το γλίτωσα το εγκεφαλικό γιατί η γυναίκα μου έκοψε το καλώδιο του τηλεφώνου και με γλίτωσε.
Το βράδυ έκανα το λάθος να δω ειδήσεις στο Mega και είδα τον γυμνοσάλιαγκα τον Πρετεντέρη να εξηγεί σε εκείνη την κοπελίτσα την Όλγα τους λόγους αποκλεισμού μου από τα ψηφοδέλτια. Τα ομόλογα είπε με έφαγαν και η υπόθεση της ΜΕΒΓΑΛ με τους κουμπάρους μου.
Μόνο εγώ ρε έκανα λαμογιές? Πώς εκλέχτηκε το ραμολί ο θειος σου στη Α Σερρών ρε? Που μετρήσατε μέχρι και τα σουβλακόχαρτα του δικαστικού αντιπροσώπου για να μαζέψει ψήφους η μούμια και να μην χάσει το μισθό του βουλευτή; Έδιωξες εμένα και άφησες μέσα στα ψηφοδέλτια την περίπτωση τον Κόντο και τον μπουνταλά τον Μπασιάκο. Ποιό ηλίθιους και να ήθελες δεν θα έβρισκες, με μονή εξαίρεση ίσως τη Νατάσσα τη Ραγιου. Βλαμμένε. Ο Κόντος δεν υπέγραφε αποχαρακτηρισμούς προς όφελος της Μονής Βατοπεδίου? Αλλά ξέχασα αυτό το ρεμάλι ήταν ανάμεσα στους λοχαγούς-μη χεσω-που είχε μαζέψει ο άλλος ο συφοριασμένος ο Barbi (σ.σ.: Βαρβιτσιώτης) για να σε βγάλουν αρχηγό εκείνη την μαύρη νύχτα του 97.
Τον Μπασιάκο γιατί τον άφησες μέσα? Την αδερφή του έπρεπε να έβαζες. Αυτή έκανε κουμάντο στα υπουργεία που έχει περάσει. Αυτός ο ηλίθιος μονό διευκόλυνε οποίον φορούσε ράσο σε ότι του ζητούσε. Και γω όσους χαραμοφάηδες του έστελνα για πρόσληψη στο υπουργείο του τους έλεγα να ντυθούν καλόγεροι αν θέλουν να βολευτούν. Δεν έπαιρνε χαμπάρι τίποτα το ζώον.
Ο Μαρκογιαννάκης ρε ξέρεις τι μπουμπούκι είναι? Αυτός ο βλάκας αν είχε πάει Ιταλία θα κυβερνούσε την Μαφία με τα προσόντα που έχει. Κάνει μαχαιροβγάλτες κουμπάρους και τους αποφυλακίζει για να ξανασφάξουν ανθρώπους ανενόχλητοι. Αυτό δεν σε νοιάζει? Άχρηστε.
Αλλά τι ρωτάω εδώ δεν πήρες πρέφα τις μπίζνες του συμβούλου σου του Κεφαλογιαννη-καλό κουμάσι και του λόγου του-με εμπόρους ναρκωτικών. Μεσολαβούσε για ευνοϊκή μεταχείριση τους από την αστυνομία ο σκατόγερος. Και αν δεν βρίσκονταν δυο μπάτσοι με αρχ@@ια το κύκλωμα που προστάτευε θα πουλαγε το χασίσι μαζί με τα βιολογικά προιόντα στα ράφια του Βασιλόπουλου. Ηλίθιε.
Λένε για τους δικούς μου τους κουμπάρους. Τον δικό σου τον κουμπάρο- που όπως λέει είναι και από χωριό- πως τον έκανες πρόεδρο της Αγροτικής? Ξέχασες ότι ψώνιζε μέχρι και τις πίτσες που έτρωγαν τα βλαστάρια του με έξοδα της τράπεζας? Αν το ψάξεις λίγο μέχρι και τις κιλότες της γυναίκας του από τον Χόντο θα χρέωνε εκεί, πάω στοίχημα.
Εγώ δεν έχω να απολογηθώ για τίποτα ρε. Το κουμπαράκι έκανε κάτι μαλακίες αλλά ‘νταξει ούτε ο πρώτος είναι ούτε ο τελευταίος. Άλλωστε το κόμμα μας έχει παράδοση σε αυτά. Το μόνο που έκανα εγώ είναι μια βυσματική μετάθεση που μου ζήτησε ο γιός μου στο πανεπιστήμιο. Δεν χάθηκε και ο κόσμος. Εδώ εσύ έκανες τη γυναίκα σου από δασκάλα πυρηνικό φυσικό με ειδίκευση νευροχειρούργου σε τέσσερα μόλις χρόνια και της βρήκες και δουλεία στο Λαϊκό.
Έχω να σου πω και άλλα, αλλά δίνω τόπο στην οργή. Μου τελειωνει και το μπλοκ. Θα τα πούμε και από κοντά εμείς οι δύο.
Περιμένω να μου πεις για πιο λόγο με έκοψες από τα ψηφοδέλτια στο Κιλκίς. Και να θυμάσαι χοντρέ: Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
Αι σιχτίρ,
Σάββας
Υγ1: Έριξα τα μούτρα μου και υποχρεώθηκα σε αυτόν τον σιχαμένο τον Μητσοτάκη να σου κάνει και άλλα μάγια να σε δέσει για να χάσεις τις εκλογές. Δυο παραθαλάσσια οικόπεδα εντός σχεδίου στην Χαλκιδική του έταξα του αγιογδύτη για να μου υποσχεθεί ότι θα πιάσεις τα ποσοστά του κόμματος των κυνηγών.Μαύρο φίδι που σε έφαγε ρε.
Υγ2: Πες στον κουφό, με το νομιμοποιημένο αυθαίρετο που έχεις δίπλα σου, να σε συμβουλεύει, ότι άμα τον πετύχω πουθενά θα του φάω το καρύδι. Για να μην σου πω, που θα του βάλω τα ακουστικά με τις μπαταρίες τους.
ΣτΣ: Το σκίτσο είναι του Σπύρου Ορνεράκη
Πηγή: apropos

Δεν υπάρχουν σχόλια: